סדנא לוועדי בתים בערד

26.11.18

האגודה לתרבות הדיור ועיריית ערד קיימו סדרת הרצאות בנושאים שונים לוועדי הבתים ולדיירים המתגוררים בבתים המשותפים

בחודשיים האחרונים התקיימה בערד סדרת הרצאות של האגודה לתרבות הדיור בניהולה מינה אורית שטרית של  בשיתוף עיריית ערד בכל הקשור למגורים בבתים משותפים. מטרת המפגשים להדריך את הדיירים ואת וועדי הבתים בכל הקשור לניהול ותחזוקת הרכוש המשותף

35 וועדי בתים ודיירים מבניינים משותפים ברחבי ערד לקחו חלק בחודשים אוקטובר- נובמבר בשלל הרצאות שעסקו בחיים היום יום של כולנו, בניהול ותחזוק הרכוש המשותף. את המפגש הראשון שהתקיים ב-9 באוקטובר העביר עורך דין סמי ישראל והוא עסק בנושאים של תשלומי מיסי וועד הבית, שיפוצים בבית המשותף ומטרדי רעש. לאחר מכן (ב16 באוקטובר) זכו המשתתפים להרצאה בנושא מחלוקת בין דיירים בבית המשותף, אותה העביר שרון דלמן, מומחה גישור דיאלוג בקהילה.

המפגש השלישי שהתקיים בסוף אוקטובר, כלל שתי הרצאות אותן העביר מר זאב פישפדר, יועץ גינון, שנתן ייעוץ בגינון והקמת גינה משותפת, טיפול ואחזקת הגינה. בתחילת חודש נובמבר התקיימה הרצאה בנושא אחזקה תקינה של הבניין של המהנדס ז'ינובי פוז'ארסקי .

 את סדרת ההרצאות, חתם מר יחזקאל יגנה, ממונה מחוז דרום באגודה לתרבות הדיור בהרצאה שהתקיימה ב-13 בנובמבר ודיבר על מנהיגות, קבלת החלטות, וחשיבותה של האגודה לתרבות הדיור.

מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק: "אני מברך על קיום הסדנאות בערד לניהול הרכוש המשותף. אני רוצה להודות לראש עיריית ערד , מר ניסן בן חמו, על האמון, התמיכה והסיוע שהוא מעניק לקידום מטרות האגודה בעיר".

ממונה מחוז דרום, יחזקאל יגנה, הוסיף: "אני שמח ומברך על התנופה הרבה למען תושבי הבניינים המשותפים בערד. הסניף המקומי מקיים פעילות ענפה בנושאים החברתיים ובנושאים הפיזיים, בהובלתה של מנהלת הסניף המקומי, מינה אורית שטרית".

מוקד פניות ארצי

8484*

moked@tarbut-hadiur.gov.il

הדברה ברכוש המשותף
ביטוח לבניין