ערב הוקרה לוועדי בתים ופעילים בערד

30.11.16

לאחרונה התקיים ערב הוקרה לוועדי בתים ולפעילים בספרייה העירונית ביוזמת סניף האגודה לתרבות הדיור  בעיריית ערד ובשיתוף עם הספרייה העירונית.

רבים ממתנדבי הוועדים והפעילים הגיעו לקבל את המגיע להם על עבודתם  לשיפור איכות החיים בבניינים ובטיפוח הסביבה לטובת הקהילה – הרבה מילים חמות, תעודות הוקרה ושי נאה.

רותי איזנברג, מנהלת הסניף תרבות הדיור פתחה את הערב בדברי ברכה למתנדבים שהם "היהלום שבכתר שצריך לשמור מכל משמר, לטפח ולשים גבוה בסדר העדיפות !"

כיבדו את האירוע ראש העיר, עו"ד ניסן בן חמו, גרי עמל מנכ"ל העירייה, מר ראובן צדוק מנכ"ל האגודה ויחזקאל יגנה ממונה את"ד מחוז דרום.
ראש העיר הודה לחברי וועדי הבתים על עבודתם הקשה ועודד אותם להמשיך בפועלם החשוב לטובת הבניינים בעיר. עוד ציין כי, הבניין הוא מיני ארגון ויש חשיבות גדולה לוועד שעומד בראשו ומנהל את הבניין אשר משפיעים לטובה על חזות פני העיר.

מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, מר ראובן צדוק, ויחזקאל יגנה ממונה מחוז דרום, הודו למתנדבים על העשייה הברוכה, והדגישו שלמרות שהתפקיד תובעני על הוועדים לא להרפות ידם, ובהזדמנות זו ביקשו מהנהלה העיר לשמור על נכס חשוב זה.

ראש העיר והמכובדים חילקו תעודות הוקרה ושי לוועדים וותיקים, במיוחד לכאלה שעשו פעילות מיוחדת, כמו קישוט הבניין ביום העצמאות, וועד שחוגג חגים עם דיירי הבניין, יוזמה לכיתוב כתובות ועוד.   

מוקד פניות ארצי

8484*

moked@tarbut-hadiur.gov.il

שירות הדברה לרכוש משוף ולדירות פרטיות *8484
ביטוח לבניין